МЕТА ТА ЗАВДАННЯ КУРСУ

 

Мета навчання англійської мови – підготовка висококваліфікованих фахівців освітньо-професійного ступеня «Фаховий молодший бакалавр», формування необхідної комунікативної спроможності у сферах професійного та ситуативного спілкування в усній та письмовій формах.

Завдання: набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах  мовленнєвої  діяльності в обсязі тематики, зумовленої професійними проблемами; користування усним монологічним і діалогічним мовленням у межах побутової, суспільно-політичної та фахової  тематики; перекладу з іноземної мови на рідну текстів загальноекономічного характеру.

Програма розрахована на студентів, які вивчали англійську мову в загальноосвітній школі та мають відповідний рівень підготовки. Вона передбачає комплексне викладання мови: всі аспекти мови вивчаються паралельно з розвитком мовленнєвих навичок та вмінь і навчанням спілкуванню, особлива увага приділяється професійній економічній  лексиці в контексті відповідних аутентичних матеріалів.

Основні завдання самостійної роботи:

•      розвиток навичок впевненої усної мови на теми ділової і професійної (економічноїї) англійської мови;

•      розвиток навичок розуміння усного мовлення згідно з тематикою програми навчання, включаючи загально ділові  теми;

•      формування/розширення активного словникового запасу ділової і економічної  англійської мови, включаючи характерні ідіоматичні вирази і професійну термінологію;

•      розвиток навичок роботи з друкованими матеріалами ділової і економічної  тематики та матеріалами з мережі Інтернет;

•      підвищення загального рівня володіння діловою англійською мовою.

Зміст, методи і засоби навчання адекватні меті й умовам занять.

Навчання англійської мови відбувається на засадах основних положень комунікативного підходу щодо вивчення іноземної мови з використанням аутентичних матеріалів та моделюванням реальних комунікативних ситуацій. Принцип комунікативності визначається як первинність комунікативних цілей у межах чотирьох видів мовленнєвої діяльності відносно вторинності мовно–тематичного матеріалу як подальшого формування вміння спілкування.