Метою викладання навчальної дисципліни “ Математика ” є забезпечення рівня підготовки студентів з математики, необхідного для спеціальної підготовки та майбутньої професійної діяльності.
1.2.Основними завданнями вивчення дисципліни “ Математика ” є
- · формування у студентів наукового світогляду, уявлень про ідеї і методи математики, її ролі у пізнанні дійсності, усвідомлення математичних знань як невід’ємної складової загальної культури людини, необхідної умови повноцінного життя в сучасному суспільстві; стійкої мотивації до навчання;
- · оволодіння студентами мовою математики в усній та письмовій формах, системою математичних знань, навичок і умінь, потрібних у повсякденному житті та майбутній професійній діяльності, достатніх для успішного оволодіння іншими освітніми галузями знань і забезпечення неперервності освіти;
- · інтелектуальний розвиток особистості, передусім розвиток у студентів логічного мислення і просторової уяви, алгоритмічної, інформаційної та графічної культури, пам’яті, уваги, інтуїції;
- · екологічне, естетичне, громадянське виховання та формування позитивних рис особистості;
- · формування життєвих і соціально-ціннісних компетентностей студента.
1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати: математичні означення і теореми, основні формули арифметики, алгебри, геометрії;
вміти користуватися математичними компетентностями рівня стандарту:
- · практична компетентність – уміння розв’язувати типові математичні задачі:
- використовувати на практиці алгоритм розв’язання типових задач;
- уміти систематизувати типові задачі, знаходити критерії зведення задач до типових; уміти розпізнавати типову задачу або зводити її до типової;
- уміти використовувати різні інформаційні джерела для пошуку процедур розв’язувань типових задач (підручник, довідник, Інтернет-ресурси).
- логічна компетентність – володіння дедуктивним методом доведення та спростування тверджень:
- володіти і використовувати на практиці понятійний апарат дедуктивних теорій (поняття, визначення понять; висловлювання, аксіоми, теореми і їх доведення, контр приклади до теорем тощо);
- відтворювати дедуктивні доведення теореми та доведення правильності процедур розв’язань типових задач;
- проводити дедуктивні обґрунтування правильності розв’язання задач та шукати логічні помилки у невірних дедуктивних міркуваннях;
- використовувати математичну та логічну символіку на практиці.
- Учитель: Балякіна Вікторія Наумовна
- Учитель: Дуднік Світлана Іванівна
- Учитель: Сподинська Лариса Леонідівна